Alla inlägg den 19 september 2007

Av gulligagumman - 19 september 2007 13:30

När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det, när allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig.

Av gulligagumman - 19 september 2007 12:30

Jag håller på att gå under, mitt kaffe är slut!! Har inte fått något på hela dagen, men min man ska handla det nu på vägen hem. Jag längtar!!!


Av gulligagumman - 19 september 2007 10:20

vaknat. Sov så gott i natt. Vaknade till en strålande sol idag, härligt! Idag ska jag inte göra så mycket, plocka undan det vanliga och tvätta så inte tvättkorgen svämmar över.


Jag tycker det strular lite ändå med bloggagratis, nån mer som märker? Svårt att få upp sidorna osv. Börjar bli lite trött på det...

Ovido - Quiz & Flashcards