Alla inlägg den 17 september 2007

Av gulligagumman - 17 september 2007 10:32

är min kära dammsugare. Vad hade livet varit utan den? Ett skitigt och dammigt liv, fullt av sågspån också. Inte så kul. Nu har jag umgåtts lite med min vän och resultatet blev bra, så nu kan jag gå till jobbet och veta att det är OK hemma. Ska nu in i duschen för man blir svettig av umgänget.


Av gulligagumman - 17 september 2007 08:09

så skiner solen! Hur kan det ändra sig så fort? Underbart! Ser lovande ut, det är 15 grader varmt här med. Nästan liiiite sommar...


Av gulligagumman - 17 september 2007 07:25

att få upp 3 barn på en måndagmorron. Man får tjata och tjata och till slut så blir man irriterad och då får man höra "vad sur du är"... hm ja vad får man inte stå ut med som förälder? Nu är dom uppe i alla fall och snart redo för skolan. Idag ska jag jobba och det känns skönt. Får nog ta det lite lugnt, för jag känner mig inte riktigt på topp än.

Ovido - Quiz & Flashcards