Direktlänk till inlägg 4 september 2007

Ett litet skratt...

Av gulligagumman - 4 september 2007 06:03

...kan göra så mycket. Jag vet att många av oss som bloggar här har eller har haft svårigheter av olika slag, vissa mår väldigt dåligt. Vad det då kan göra mycket om man får skratta eller i alla fall få dra på munnen litegrann. Kan vara en förlösande känsla, och man kan få må lite bättre, om än bara gör stunden.


Jag tillhör inte dom som har en lite mer allvarligare blogg, utan jag vill gärna bjuda på allehanda lustigheter, för att kanske få ge er ett litet fniss för dagen. Jag älskar nämligen själv den där känslan av att få skratta och jag försöker göra det så ofta jag kan, det är inte lätt alla gånger, men om man lyckas så känns det skönt. Önskar er alla en härlig tisdag!


 
 
maria

maria

4 september 2007 08:44

Det har du rätt i!!! Ett gott skratt behövs alltid... Jag tycker nog att alla bloggar är både lättsamma och allvarliga... Ha en underbar dag, vännen! Kram!

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

4 september 2007 09:43

Himlen har format ett hjärta. Väldigt fin!

Kram.

http://ericha.bloggagratis.se

 
tussegumman

tussegumman

4 september 2007 11:12

Jag håller med dig! Jag försöker också ta alla tillfällen till skratt. Skrattet är så förlösande och motverkar stress. Ha det gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

4 september 2007 11:37

Visst är det viktigt att skratta!
Kram

http://millis.bloggagratis.se

 
pialotta

pialotta

4 september 2007 16:26

Visst är ett riktigt skratt så härligt.. Jag gillar Stefan och Kristers buskisar (På Vallarna).. då skrattar jag åt "beeeeeeeeeeeeeevbäaen" allra helst.
Sådan humor har jag:-)
Visades ju i går kväll igen:-D

http://kafferasten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards