Direktlänk till inlägg 6 september 2007

Då var det dags för...

Av gulligagumman - 6 september 2007 07:33

...en torsdag igen. Veckorna bara rullar iväg. Är trött idag, satt uppe lite längre än vanligt igår, och det straffar sig direkt. Kollade på Heroes, och blev fast. Del 2 gick på tv 4+ igår kl 22 och jag kunde inte låta bli att titta på det avsnittet också. Kul med lite annorluna handling. Barnen och maken är på väg till jobb och skola, och här sitter jag, hihi. Ska försöka få i mig lite frukost och en god kopp kaffe. Sen tänkte jag att gå min vanliga promenad, så fläsket lämnar min kropp så småningom.

 

 
 
trollpackan

trollpackan

6 september 2007 07:56

Godmorgon! Ha en skön promenad! Kram!

http://trollpackan

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

6 september 2007 09:37

Jag har fuskat en aning...jag är inne på avsnitt 13 på just Heros och den blir bättre o bättre...därför kan jag inte riktigt släppa den He he he...

Hoppas du får en riktigt bra dag Kram!

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

6 september 2007 11:05

Håller med, veckorna far iväg med raketens hastighet. Snart är det jul. En evig rundgång.

Kram och ha en bra dag!

http://ericha.bloggagratis.se

 
www.dentatuerademaman.com

www.dentatuerademaman.com

6 september 2007 11:54

Ja du tiden bara flyger i väg, men det vore bra om det var oktober för jäklar vad många föräldramöten jag ska gå på i september, så blir det med 7 ungar. Jag har inte sett Heroes, men min man har och han tycker det är kanon.

http://www.dentatuerademamman.com

 
maria

maria

6 september 2007 13:27

Så härligt att höra att vi sliter på med våra promenader, vet inte hur det är hos dig men här lyser solen nu och det är nästan sommarvärme igen... Ha det gott ! kram

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards