Direktlänk till inlägg 18 september 2007

Bloggagratis...

Av gulligagumman - 18 september 2007 18:36

verkar ha förstått att det är problem med servern. Äntligen! Hoppas dom åtgärdar problemen ordentligt nu. Tråkigt med detta strulande. Sen undrar jag oxå vart tog den totala statistiken vägen??? Någon som vet?

 
 
Pialotta

Pialotta

18 september 2007 22:31

Jo jag har förstått det är något strul här försökte förut att kommentera i bloggar som denna..
Tog du en jäger:-)
Kramelikram

http://kafferasten.blogg.se

 
Cina

Cina

18 september 2007 22:40

Ja man kan ju hoppas att vi slipper detta strulande nu på ett tag. Jag det undrar jag oxå....
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Babbelmoster

19 september 2007 08:10

Väldigt irriterande när det inte funkar som det skall göra - det skall bara inte strula! Fort skall det gå att publicera och skriva kommentarer ... Jag har en blogg på Bloggspace och där har det varit väldiga problem den senaste tiden!!! Man blir väldigt irriterad!

 
maria

maria

19 september 2007 09:22

Godmorgon! Tänk det har jag oxå undrat över, vad hände med statistiken och när ska servern sluta strula... Hoppas att du får en fin dag! Kram

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

19 september 2007 09:48

Ut i cyberspace?:)) Nej, vet inte faktiskt. De tycker väl att det är bättre så här av någon underlig anledning.
Hoppas att du får en solig dag!kram

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:20

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh."Vad tänker du Nasse?""Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är sam...

Av gulligagumman - 22 april 2008 08:13

att det inte är sant! Vilket underbart väder! Jag och många andra är utsvultna på sol och värme. Man mår så bra när man bara får sitta och njuta av solen (har faktiskt blivit lite brun i ansiktet).   I kväll väntar jobb igen. Ingen rast ingen ro. MIn...

Av gulligagumman - 21 april 2008 08:22

Hjälp vad man har att göra hela tiden! Ekorrhjulet bara snurrar på, ökade takten när våren gjorde entré. Helt plötsligt så skulle barnen på utflykter, trädgården skulle göras fin och samtidigt så ska man jobba. Pust, jag är helt slut.   Men nu tar vi...

Av gulligagumman - 10 april 2008 11:40

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.     ...

Av gulligagumman - 10 april 2008 09:31

Hjälp! Min svärmor kommer i eftermiddag och jag ska jobba från kl 14 och hela kvällen framåt. Måste städa! Ser ut som ett bombnedslag här. Visst, jag vet hon får ta det som det är. Det säger min man men så roligt är det inte att hon ska behöva sick s...

Ovido - Quiz & Flashcards